Defne sabunu ve faydaları | kadınları ilgilendiren herşey!
facebook'da payla
Sponsorlu Bağlantılar

Defne sabunu ve faydaları

Defne mucize bitkilerden biridir. Defnenin meyvelerinden elde edilen (garlı) çok yararlı, cilt tarafından hemen emilebilen doğal bir yağdır. Defne yağının antiseptik (mikrop öldürücü) özelliği bulunur. Sızma zeytinyağı ve defne meyveleri yağından defne sabunu yapılır. Sentetik ve kimyasal katkı maddeleri içermez.

Yararları

Saç dökülmesine, kepeklenmeye karşı etkili bir sabundur. Cilt sağlığı için çok yararlıdır. Antiseptik (mikrop öldürücü) özelliği olduğu için tüm vücut parazitlerine ve mantar hastalığına karşı yararlıdır. Hücreleri yeniler, vücudu gençleştirir.

Sızma zeytinyağı ile karıştırılarak üretilmektedir. Hiç bir katkı maddesi kullanılmaz, % 100 doğaldır. Sentetik ve kimyasal katkı maddesi içeren ürünlerin yol açtığı deri hastalıkları ve alerji gibi cilt sorunlarına sebep olmaz.

Gar (defne) sabununun faydaları:

Çocuklarda pişiği engeller.

Kepeklere karşı korur ve saç dökülmesini önler.

Antiseptik oluşu sayesinde derideki birçok hastalığa, egzamaya ve mantara iyi gelir.

Varisleri rahatlatmada etkilidir.

Ergenlik sivilcelerine, siyah noktalara, saç diplerindeki yara ve tahrişlere karşı çok etkilidir.

Derideki gözenekleri açar ve rahatlatır, doğal peeling özelliği vardır.

Romatizma ağrılarını dindirir.

Doğal kokusu ve antiseptik oluşundan dolayı evdeki dolaplarda kullandığınızda haşere barınmasını önler.

Sponsorlu Baglantilar
Sponsorlu Bağlantılar
Etiketler: ,

20 Yorumlar »

  • ela berna said:

    defne sabununun faydalarını merak etmişimdir teşekkürler

  • melis said:

    saçlarım döküldüüü için defne sabunu kullanmaya başladım bazı sitelerde saçları yumuşattığı yazıyo ancak bnm saçımda sertlik oldu ve keçe gibi tarayamıorm bile ellediğimde yapış yapış saçlarm,yeterince duruladığıma eminim.neden böyle olu? yardmcı olrsanz sevnrm.

  • gökhan said:

    defne ağazından alınmış olan bu ilac doğal haliyle hiç bir kimyasal mat katılmadan yapılmış bir sabundur sac dökülmleri olan kişlere ii geliyor i geliyor derken sadece güclendiriyor ve aynı canlışını koruyor bunun sebebi ise hiç bir kimysal madde katılmadından dolayıdr .

  • gökhan said:

    bu arada saclarınız dökülüyorsa sıkıntı yapmıcaksınız ancak sıkıntı ve benzeri kafanıza takrsanız saclarınz dökür yinede ama günlük yaşamda rastlana bir olay sebebi ise hhormanal bozukluk veya ceşitli hastlaıklar,mantar,dengesiz beslenme,dengesiz spor yapma.vb nedenlerden dolayı sac döküür ama (hgf) sac dökülmelerine karşı ilc kulanmanızı tavsiye ediyorum 65 ytl civarında eğerki madde sıkınıtınız varsa eczanlerde bulunu ( b panten ampül) ( bemix ampül ) bunları alark bir ondan bir diğerden ampülleri kırark bir birine karştırarak temiz saca uygulanıdıında sacı besler ama ilac kokusu cok iğrenctir sizde bu ilacı badeem yağına dökerek karıştırarak sacını sürerek 5 dk masaj yaparak ovalayınız ve 4 saat bekledikten sonra sacınızı iii durulayın her gün yapınız bunu ilac 1 hafta sonra bitecektir aynı ilacı takrar alıcaksınz sonra aynı şekilde ama bu sefer haftada bir kullancaksınzz ve ssonra 2 haftada bir sınra ayda bir devam edeceksz ve fiyatı ise toplam 8 ytl dir.

  • zamire said:

    defne sabununu ben yüzüme kullanıyorumm….

  • yeşim said:

    saçlarım çok döküldüğü için kullanıyorum yeni başladım 1 hafta falan oldu ama saçlarımı çok sert yaptı saçlarım tararken zorlanıyorum ve daha fazla dökülüyor.

  • Nazlı said:

    ben de kullanmaya başladım. Çok memnunum. Durulama sonrası saç sertleşiyor biraz ama sonrasında sorun yok.. Memnunum.. Tavsiye ediyorum ;)

  • selın said:

    arkadaslar defne sabunu saça çok kotu etkı yapabır bnce kullanmayın :) ;) odun gıbı yapr saçı:D ama cılde ve yuze çok ıyı geldığini düşünüyorum saçları dokulen arkadslarıma tasvıyem baanyodan yarım saat once saçınıza zeytın yaği sürün hafta bır.. çok etkısı oldu bnde;)

  • bengi su said:

    arkadaşlar ben bu sabunu kullandım yüzümdeki sivilceleri kuruttu ama ben her lovaboya girdiğimde elimle beraber yüzümüde yıkadım sonra elma sirkesini her akşam sürüp yattım şimdi hiç sivilcem yok küçücük kaldılar tavsiye ederim..

  • Esma said:

    ben 2-3 haftadır kullanıyorum çok faydası var saç dökülmelerim azaldı tabi saçı biraz sertleştiriyor ama canlandırıyor ben çok memnunum doğrusu :)

  • sevinç said:

    defne yaprağını yüzümde sivilcelerimde denedim bence cok güzel
    sivilcerimi biraz belirsiz yaptı yüzümü temizledi ben size tavsiye ederim mutlaka alın bahalı bir şey değil zaten

  • cansu said:

    arkadaşlar zaten defne sabununu ilk kullandığınızda saçlarınız keçe gibi olacaktır çünkü saçlarınız bu sabuna alışık değil saç alışmaya başladıkça bu durumda düzelecektir

  • ayşe elif said:

    hah bi dene sabunu aldım gerçekten çok yararlıymış..

  • filizg. said:

    arkadaşlar defne sabunuda defne yağıda saç dökülmesine iyi geliyor ben cildim problemli şimdi cildimede sabunu kullanıcam bakalım iyi gelir inşallah

  • Su Derya said:

    Ben defne sabununu yüzümde bir günde iki defa uyguluyorum. Yüzüme zamanında çok seyler uyguladığım için, sadece defne sabununu kullanıp, duruluyorum. Faydası oluyor ve çok rahatlatıyor. Tavsiye ediyorum.

  • eda said:

    sabunu kullandıktan sonra saç uclarınıza saç kremi kullanın tararken zorluk cekmezsiniz;)ben bu sekilde faydasını gördüm

  • şaşkın said:

    slm arkadaşlar, artık kime inanacağımı şaşırdım, bırı çıkıyor kesınlıkle sabun kullanmayın, diğeri dıyor kesınlıkle sacınıza sampuan degdırmeyın, bız kıme ınanacagızya, herseyı tıcarete dokmusler, bhırıde allah askına cıkarsız bır fıkır sunsun, saglıgında tıcaretı olurmu gunahtırya, o kadar ınsanın sacı dokulıyor psikolojisi bozuluyor, ınsanlarımızı para ıcın kullanmayalım, dogru olan neyse onu yazalım lutfenn…

  • sinans said:

    arkadaşlar,saçınız bu sabuna alışınca çok iyi göreçeksiniz sonucu.saçınız doğal rengi gibi boyalı gibi yapar

  • elif elif elif said:

    defne ve zeytinyağlı sabunu uzun zamandır kullanıyorum.çok memnunum.saç dökülmem durdu.öyle saçlarımı hiçte kazık gibi yapmıyor.şampuan kadar yumuşak olmasada yinede iyi.kimyasallarla dolu şampuanlardansa sabun kullanmayı tercih ederim.babannem yıllardır saçını zeytinyağlı ve defne sabunuyla yıkar,80 yaşında ama rapunzel gibi saçları var..

  • mehmet said:

    bende yeni aldım bu sabunu inşallah işe yarar saçlarım cok kısa olmasına ragmen dökuluyor ve çok fazla kepeklı denemedıgım sampuan kalmadıı geçmiyor bı turlu

Yorum Yapın

Geri izleme ve Yorumlar RSS

Aşağıdaki kodu kullanabilirsiniz:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>